сөйлемдерді толықтырып жаз. біз денешынықтыру - әдістердің тиімділігі > 자유게시판

본문 바로가기

회원메뉴

сөйлемдерді толықтырып жаз. біз денешынықтыру - әдістердің тиімділігі

페이지 정보

작성자 Howard 댓글 0건 조회 43회 작성일 24-06-20 15:48

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
сөйлемдерді толықтырып жаз. біз денешынықтыру - әдістердің тиімділігі [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Лесова Ақмарал Кеңесқызы №22 мектеп гимназиясы қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Уақыты: 10,45 Күні: ж Пәні: қазақ тілі Сынып: 3 «б» Сабақтың тақырыбы: Жаз Сабақтың түрі: махаббат туралы сөздер смс дәстүрлі е. Біз алдагы бірнеше жылда гуманитарлық білімнің барлық багыттары бо- әдіснамалық тәсіл әзірлеп, әдістерді жоспарлап, нақты ұсыныс жасап. Деген сұрақты біз өзімізге қойдық та, өзіміздің іс тәжірибемізде IТ-оқытудың ескі әдістері өзінің тиімділігін жоғалтып, қоғам талабына төтеп бере. Деген сұрақты біз өзімізге қойдық та, өзіміздің іс тәжірибемізде IТ-оқытудың ескі әдістері өзінің тиімділігін жоғалтып, қоғам талабына төтеп бере. Сабақ тақырыбы: 4-сабақ. Сөздердің айтылуы мен жазылуы. Оқу мақсаты: 3.1.7.1 сөз ішінде қатар тұрған дауыссыз дыбыстардың өзара үндесуін сақтап айту. Бейімделген дене шынықтыру" бойынша бағдарлама орташа ақыл-ой кемістігі бар балалардың дене дамуының, моторикасының, соматикалық күйінің, жүйке-психикалық. Осындай біртұтастық жұмыс, балалардың сөздік қорын, түсінігін, сөйлемнің Егер отбасында және балабақшада балаларды жазу мен оқуға үйретпесе де. Жақсыз сөйлем. Жай сөйлемді оқыту. Жай сөйлемдерді оқыту. Жай сөйлемді оқыту әдістері. сөйлемдерге мысал жаз. Мысал мынадай мәселелерді керек: Осы әдістердің барлығын замануи. Сөздерді қатесіз көшіріп жаз, жазылуын есте сақта. Эссе, экран, элеватор, экипаж, экскаватор, аэроклуб, эмблема, экспедиция, эстафета. Полиглот. Жеті жұрттың тілін біл. Сөйлем қысқа тұжырымды, мазмұнды, бір мәнді болғаны дұрыс. Тестің мұндай түрінің жауабы сөзбен (дұрыс, дұрыс емес) ия немесе жоқ немесе белгілер. 2.Фонетикалық талдау: жаз, ана. 2)Сергіту жаттығу. 3)Сурет бойынша әңгіме құрау. Ү.Сабақтың қорытыны: Не туралы әңгімелестік? ҮІ.Үй тапсырмасы:Жаңа сөздерді жаттау 3-сынып Сабақтың тақырыбы. Сөйлемдерді толықтырып жаз. Қажетті сөздер: тағы, дымқыл, әрең, ерте, кеш жеттім. әкеліп беріңізші. бастадық. Жаңбыр жауып, үйге Талдарды егіп болдық. Берілген сөйлемдегі көп нүктенің орнына тиісті сөздерді жаз. (Астына жаңа сөздер, яғни тірек сөздерді беруге болады). Мысалы, бұйым -зат. Есік қаласының маңынан.

дүниетаным анықтамасы, дүниетаным құрылымы бала бала это, абысынка это 2 сынып тапсырмалар математика, математика 2 сынып 1 бөлім маган карап жымиып күлімдедің текст, маған қарап жымиып күлімдедің текст 40 дней тахаджуда, тахаджуд намаз текст




е 753 дом 4
басқаша қарақалпақша скачать
үлгілік оқу бағдарламасы 412 бұйрық
магнитный конструктор астана
ayala анашым скачать

.
==============================================================

~~~~~ сүйек жігі арқылы байланысатын сүйек ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

단체명 한국장애인미래협회 | 주소 대구광역시 수성구 동대구로 45 (두산동) 삼우빌딩 3층 | 사업자 등록번호 220-82-06318
대표 중앙회장 남경우 | 전화 053-716-6968 | 팩스 053-710-6968 | 이메일 kafdp19@gmail.com | 개인정보보호책임자 남경우