ойлаудың типологиясы - выготский жақын даму аймағы теориясы > 자유게시판

본문 바로가기

회원메뉴

ойлаудың типологиясы - выготский жақын даму аймағы теориясы

페이지 정보

작성자 Janelle 댓글 0건 조회 14회 작성일 24-05-20 02:45

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
ойлаудың типологиясы - выготский жақын даму аймағы теориясы [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Выготскийдің әлеуметтік-мәдени теориясы ТІЛ когнитивті дамудың негізі дейді. Ол даму үшін social-қа баса назар аударады. Оқыту проксимальды даму аймағында жүреді. Л.С.Выготскийдің мәдени-тарихи теориясы 2. Л.С. Выготский бойынша даму сатысы 3. Л.С. Выготскийдің кемістік пен оның орнын толтыру туралы ілімі 4. Қорытынды Выготский Лев Семенович Көрнекті психолог ғалым. Л.С.Выготский 1896 жылы 5 қарашада қазіргі Витебскі облысы, Орша қаласында (бұрынғы Могилев губерниясы) туған. Выготскийдің теориясы мәдениетке тән құралдар, жеке сөйлеу және жақын даму аймағы сияқты ұғымдардан тұрады.Выготскийдің теориялары танымның. Теория, дидактика, онтустик перевод пән әдістемесі, тәрбие теориясы) даму барысында өте жақын, ол психикалық дамудың кезеңдерінің заңдылықтарын. Шығармашылық жолы бойы Выготский қалыпты және аномальды баланың психикалық даму теориясын сыни тұрғыдан қарады,даму ауытқуларының түрлі түрлерін талдады. Выготский бойынша проксимальды даму аймағы. Выготскийдің әлеуметтік-мәдени теориясындағы маңызды тұжырымдама деп аталатын проксимальды даму аймағы. Л. С. Выготский ең алғашқы болып бала психологиясының облысына тарихи принципті енгізді. Мәдени даму, мәдени жүріс тұрыс формаларын тарихи азаматтық тану нәтижесі деп қарастырды. Выготскийдің психологиядағы бала дамуының жақын арадағы аймағы деген теориясы білім беру мен тәрбиелеуді баланың табиғи даму деңгейінен үнемі. Л.С.Выготскийдің мәдени-тарихи теориясы 2. Л.С. Выготский бойынша даму сатысы 3. Л.С. Выготскийдің кемістік пен оның орнын толтыру туралы ілімі 4. Қорытынды Выготский Лев Семенович Көрнекті психолог ғалым. Л.С.Выготский 1896 жылы 5 қарашада қазіргі Витебскі облысы, Орша қаласында (бұрынғы Могилев губерниясы) туған. Л.С.Выготскийдің психология ғылымында. ерскше орын алатын теориясы — бала дамуының жақын арадағы аймағы деп аталады. Арнаулы оқытудағы Л. С. Выготскийдің теориялары. 1. Л.С.Выготский ұсынған оқытудағы дамудың екі деңгейіне хабарлама жаса. Ресей педагогтары мен. Сөйлеу мен ойлаудың дамуы өзінің тәртібінің реттелу тәсіліне көшу жүзеге асырылады. Л.С.Выготский алғаш рет өзінің жақын даму аймағы туралы ережелерде. Адам есінің тарихи даму мәселесі Л.С.Выготский концепциясында басқа "Жақын даму аймағын" анықтауға бағытталған диагностика орталық. Л.С. Выготскийдің мәдени-тарихи теориясы – психиканың, тілдің, түсініктік ойлаудың даму теориясы, оқыту мен дамытудың байланысы, мұнда біріншісі. Психология ғылымдарының қалыптасуы мен даму процесінде психикалық, биологиялық, Осы сызық дамудың тұлға жайлы қазіргі жаңа түсініктеріне жақын. Адамның жан дүниесінің сыр-сипатын терең зертт’еген Л.С.Выготский адам психикасының мәдени-тарихи дамуы және «бала психикасының жақын. Выготскийдің психологиядағы бала дамуының жақын арадағы аймағы деген теориясы білім беру мен тәрбиелеуді баланың табиғи даму деңгейінен үнемі оздырып отыруды тұжырымдайды. Ойлаудың негізгі түрлері туралы қазақша реферат сөздік-логикалық ойлау онтогенез бен филогенездегі ойлаудың даму кезеңдерін қалыптастырады. Қазіргі таңда психологияда ойлаудың бұл. Ойлау және оның түрлері мен қасиеттері. қылы бейнелеуі. байланысты. Түйсік пен қабылдау танымның. ешбір ойлау болмай-ды. қайда төмен. Ойлаудың қамтитын шеңбері өте кең. Ой тәсілдерінің.



құндылық кітап - құндылықтар мен принциптер [Читать далее...]

Христиан діні мен исламға ықпал еткениудаизмнің этикалық құндылықтары(«Көне Өсиеттегі» Моисейдің 10 қағидаларынан алынған). Ә. т. ұғымдар мен терминдердің, ғылыми қағидалар мен ережелердің құрғақ жиынтығы құндылық тұрғысынан қарастырылады және ондағы мәңгілік құндылықтар мен. Құндылықтар жүйесінің бұл көрінісі қалыпқа немесе нормаға айналып кеткен. Ол қалыптарды әлеуметтік құндылықтарға жатқызуға болады, бірақ норма мен құндылық түсініктерінің айырмасы бар. Яғни, білім заңында әрбір азаматтың білім алуға құқұқтығын негізге ала отырып, оқушы бойына ұлттық құндылық қасиеттерін қалыптастырып, құрметтеуге. Рухани- адамгершілік құндылықтар этнопедагогикалық тұрғыдан Қ.Б.Жарықбаев, С.К.Қалиев, Бастауыш мектеп оқушыларының ұлттық құндылық бағдарының мәні мен. Құндылықтар Құндылықтар бұл жақсылық пен жамандық, дұрыс пен бұрыс туралы және қоғамда басқалармен қарым -қатынас жасаудың басқа да көптеген аспектілері туралы нанымдардың жиынтығы. 1.Этика ұғымы. 2. Этика пәнінің тарихи дамуындағы негізгі кезеңдері. 3.Құндылық ұғымы. 1. Этика (грек. ethos – дағды, әдет-ғұрып) – зерттеу нысаны мораль, адамның мінезқұлқы болып табылатын ежелгі. Бұл өлшемде мораль іргелі құндылықтарды нақты нормаларға аударуға тырысады, сақтауға болмайтын нормалар мен құндылықтар арасындағы қақтығыстарды шешеді. Сабақтың мақсаты: оқушыларға "Кітап сарқылмас қазына" екенін білімнің кітап арқылы берілетінін ұғындыру. Кітаптың адам өміріндегі маңызы, ғылым мен білімнің пайдасы жайлы түсіндіру, оған. Кітап құндылығы – Қазақ тілі, 5 класс, оқушыларға, студенттерге және мұғалімдерге арналған онлайн-оқыту +7 (727). КІТАП – РУХАНИ ҚҰНДЫЛЫҚ БАСТАУЫ. Бүгінде ғаламтор мен әлеуметтік желілер адамдардың кітап пен газет-журналдарды аз оқуына әсер етіп жүр деген пікірлер. Біздіңше, О.Г.Дробницкий жалпы, құндылықтар мәселесін, атап айтқанда ғылыми құндылықтарды шешуде ғылымға мәдениет және оның мүмкіндіктері мәртебесінің. Отбасы белгілі дәстүрлердің, жағымды өнегелердің мұралар мен салт-дәстүрлердің сақтаушысы. Отбасында бала алғаш рет өмірмен, қоршаған ортамен. Құндылықтар бұл жетекші принциптер, және егер адам өмірінің кез келген сәтінде қандай бағытта жүру керектігі туралы дилеммада болса, дәл осы құндылықтар оның іс -әрекеті мен мінез -құлқын. 1 Олар не? және құндылық түрлері; 2 Әмбебап құндылықтар; 3 Отбасы құндылықтары; 4 Жеке құндылықтар; 5 Моральдық құндылықтар; 6 Этикалық құндылықтар; 7 Діни. КІТАП – РУХАНИ ҚҰНДЫЛЫҚ БАСТАУЫ Бүгінде ғаламтор мен әлеуметтік желілер адамдардың кітап пен газет-журналдарды аз оқуына әсер етіп жүр деген пікірлер жоқ емес. Кітап білімімізді молайтады, кітаптан көп үлгі-өнеге мен тәрбие аламыз. 1-оқушы: Кітап рухани азық. Кітап адамның дүниетанымын кеңейтеді. Біз кітаппен күн сайын кездесеміз. Кітап — рухани құндылық. Қай елдің, қай халықтың болмасын оның мәдени деңгейі, сауаты, әрине кітаппен өлшенері анық. Осы мақсатпен жуырда жез қойнаулы Жезқазған қаласындағы КМҚК № 13. Ұлттық тәрбие мақсаты – ұлттық құндылықтар мен жалпыадамзаттық болып табылатын құндылықтардың үйлесімді дамып, көркейіп, жалпыадамзаттың бүгіні.

лаззат байырбекова - бауырларым скачать, ляззат байырбекова - бауырларым текст такси актобе цены, яндекс такси актобе номер телефона абдижаппар алкожа - керексин текст, абдижаппар алкожа жаңа әндері
біржан сал шығармалары
ғылыми жоба балабақшада
40 калкаман-2
қызыл номер машина
менің қазақстаным жоспар

.
==============================================================

~~~~~ центр цифровой стоматологии ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

단체명 한국장애인미래협회 | 주소 대구광역시 수성구 동대구로 45 (두산동) 삼우빌딩 3층 | 사업자 등록번호 220-82-06318
대표 중앙회장 남경우 | 전화 053-716-6968 | 팩스 053-710-6968 | 이메일 kafdp19@gmail.com | 개인정보보호책임자 남경우