ойлау сөйлеу бұзылыстары - қиял бұзылыстары
작성일 24-09-05 22:46
페이지 정보
작성자Latosha 조회 27회 댓글 0건본문
ойлау сөйлеу бұзылыстары - қиял бұзылыстары [Подробнее...]
Ойлаудың бұзылуы. Психиатриялық науқастар. Сандырақ (бред) түрлері. Барлық бұзылыс жіктелуілері. Науқастардың ойлары. Психикалық дамуы тежелген балалардың сөйлеу іс-әрекеті дыбыстық айтылу процестердің дамуына әсер етеді: ойлау, зейін, есте сақтау, қиял. Сөйлеу тек адамға тән ең маңызды психикалық функция. сондай-ақ өзара байланысты сөйлеу бұзылыстары басқа тараптармен, баланың психикалық даму. 1-бөлім. Сөйлеу мен мектеп дағдыларының спецификалық бұзылыстары: Диагностау және коррекциялау. 1-тақырып. Логопедияға кіріспе, пәні, міндеттері, оның басқа. Кіріспе 3-4. І. 1. Ойлау мен сөйлеу туралы жалпы түсінік 5-20. І. 2. Ойлау мен сөйлеудің теориялары 21-26. І. 3. Ойлау мен сөйлеудің арақатынасы 27-30. Ойлау әрекетінің мақсаттылығы. Күрделі сөйлеу тілі. Ешқандай сөйлеу тілінде. Бірінші топ айтады тұрақты сөйлеу бұзылысының ойлау әрекет бұзылысы. Құрметті қолданушы! Сіздің іздеген Қабылдау және түйсік бұзылыстары жайлы слайд жүктеуге болады. Егер іздеген материалды таппасаңыз, Қабылдау және түйсік. Сөйлеу қабілеті бұзылыстары және деңгейлері. Сөйлеу тілі бұзылған балаларға жалпы сипаттама. Сөйлеу тілінде кемістіктері бар балалардың бұзылыстары туралы түсінік. 1-бөлім. Сөйлеу мен мектеп дағдыларының спецификалық бұзылыстары: Диагностау және коррекциялау. 1-тақырып. Логопедияға кіріспе, пәні, міндеттері, оның басқа пәндермен байланысы. Сөйлеудің жас ерекшелік және әлеуметтік ерекшеліктері, идиолект. Сөйлеу бұзылыстары бар балалар. Сөйлеу бұзылысының бала дамуына және оқуына әсері. 1-бөлім. Сөйлеу мен мектеп дағдыларының спецификалық бұзылыстары: Диагностау және коррекциялау. 1-тақырып. Логопедияға кіріспе, пәні, міндеттері, оның басқа пәндермен байланысы. Сөйлеудің жас ерекшелік және әлеуметтік ерекшеліктері, идиолект. Сөйлеу бұзылыстары бар балалар. Сөйлеу бұзылысының бала дамуына және оқуына әсері. Есту бұзылыстары бар тұлғаларға – ауызша сөзді сөйлеушінің ерін қимылынан түсіну және қалдық есту қабілетін пайдалану дағдыларын үйрену, сөйлеу тілін дамыту; ақыл-ой бұзылыстары бар тұлғаларға – барлық психикалық функцияларын түзету және дамыту, әлеуметтік ортаға бейімделу, өзін-өзі жұмыспен қамтуға дайындау; қимыл-қозғалыс аппаратының бұзылыстары бар тұлғаларға – толыққанды өмір сүруге қажетті барлық дағдыларды барынша меңгеру; сөйлеу тілінің ауыр бұзылыстары бар тұлғаларға – сөйлесудің коммуникативтік дағдыларын меңгеру. Мұнда сөйлеу бұзылысының келесі түрлері бөлінеді: Афония дыбыстық аппараттың патологиясы нәтижесінде туындайтын бұзылулар. Бұл жағдайда фонарлы ақаулар, дыбыс бұрмалануы, вокалдық бұзылулар болуы мүмкін. Жетілдірілген ойлауды меңгергенде, логопедтік проблемалары бар балалар көп ойлар қалыптастыру, логикалық байланыстар орнату қиындықтарымен кездеседі. Ата-аналардың сөйлеу саласында қолданыстағы проблемаларға жеткіліксіз назар аударған кезде, бала кейінірек автокөлік саласында сәтсіздікке ұшырауы мүмкін. Жазу тілінің бұзылуы. Сөйлеу қабілеті бұзылған балалардың ерекшеліктері. Сөйлеу қабілеті бұзылыстары және деңгейлері. Сөйлеу тілі бұзылған балаларға жалпы сипаттама. Сөйлеу тілінде кемістіктері бар балалардың бұзылыстары туралы. Жазу тілінің бұзылуы. Сөйлеу тілі бұзылған балаларға жалпы сипаттама. Сөйлеу тілінде кемістіктері бар балалардың бұзылыстары туралы түсінік беру.
жігіттер квартеті жаңа жыл
жолга шыкканда айтылатын дұға
әже туралы жұмбақтар
соңғы қадам бейне фильм
штраф за увольнение беременной
.
==============================================================
~~~~~ франция халық тығыздығы ~~~~~
==============================================================
.
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.