Ойдан шықты бұл жұмбақ, Ойшыл ерлер ойлан тап. Жұмбақтар жауабымен: Уа…
작성일 24-03-07 05:14
페이지 정보
작성자Tawanna 조회 45회 댓글 0건본문
Қолданбалы математика, жалпы жəне теориялық химия мен биология туралы -биологиялық пəндер бойынша оқушыларды бағалаудың өлшемдік. (балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының олардың ата-аналарымен. заңдылықтары: 1) өсу мен даму гетерохронды болады.
Слайд 11 Өсу мен дамудың барлық адамдарға ортақ. БАЛАЛАР МЕН ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ ЖАЛПЫ ӨСУ МЕН ДАМУ ЗАҢДЫЛЫҚТАРЫ. Балалардың бойының өсуі мен дамуын дұрыс бағалау үшін баланың жасына сәйкес Баланың даму графиктері педиатр мен жалпы практикалық дәрігердің жұмысындағы.
презентация 2.ӘР ТҮРЛІ ОРГАНДАР МЕН ЖҮЙЕЛЕРДІҢ ӨСУІ МЕН ДАМУЫНЫҢ БІР МЕЗГІЛДЕ ОРЫНДАЛМАУЫ. 7) ұлттық салт-дәстүрлер мен жалпы адами құндылықтарға негізделген рухани-адамгершілік эволюциялық дамудың негізі мен заңдылықтарын; сұрыптау әдістерін. .
==============================================================
~~~~~ Ждем тебя среди победителей! Нажми здесь ~~~~~
==============================================================
. БАЛАЛАР МЕН ЖАСӨСПІРІМДЕР ОРГАНИЗМІНІҢ ӨСУ ЖӘНЕ ДАМУ ЗАҢДЫЛЫҚТАРЫ.
3.ӨСУ МЕН ДАМУ ПРОЦЕССІНІ? 3) өсу мен даму. 2) мүшелер мен мүшелер жүйелерінің өсу мен даму қарқыны әр түрлі келеді. Практикалық сабақ №1. САБАҚ МАҚСАТ? №1 ТАҚЫРЫП: Кіріспе. Балалар мен жасөспірімдер организмнің өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары. Өсімдіктердің өсуі клеткалар, ұлпалар мен мүшелердің өсуі арқылы жүзеге асады.
Клеткалардың өсуін үш сатыға бөледі: бөліну, созылу және дифференциялану. Клетканың дифференциялануы (мамандануы) – бөлінуге қабілетті меристемалық клетканың дифференцияланған (маманданған) клеткаға айналуы. Өсу мен даму қарқынының біркелкі еместігі; Өсу мен даму процессінің біркелкі жүрмейтіндігіне байланысты "баланың жасы" деген сөздің өзін дәлелдеу қажеттігі туады.
Биологиялық жас. Әрбір сәбидің жеке өсу және даму дәрежесіне байланысты болатын, организмнің морфофункционалдық ерекшеліктерінің жиынтығы. Осыған байланысты төмендегідей жастарды айыруға болады: Хронологиялық жас (немесе күнтізбе жасы) дүниеге келген уақытынан бастап, бақылау жүргізіп отырған күнге дейінгі аралық.
Жастың мұндай түрін айыру күнтізбе арқылы анықталатындықтан ешқандай қиындық туғызбайды. Өсу мен даму заңдылықтары, Адам өмірін кезеңдерге бөлу. Адамның жасының кезеңдері. Мақсаты: Баланың жалпы дамуы мен өсуінің заңдылықтарын, сәби және мектепке дейінгі балалардың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері қарастырады.
Балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының бірнеше заңдылықтары бар: өсу мен даму гетерохронды болады, яғни үнемі біркелкі бомайды; мүшелер мен мүшелер жүйелерінің өсу мен даму қарқыны әртүрлі; өсу мен даму баланың жасына байланысты; функциялық мүшелер жүйелері мен мүшелердің қызметтерінің биологиялық беріктігі немесе мықты болуы; өсу мен дамудың тұқым қуалау қасиеттері мен сыртқы ортаның жағдайларына тәуелділігі; өсу мен дамудың акселерациясы.
Өсу мен даму туралы түсінік Өсу – организм құрылысында элементтердің жаңадан пайда болуымен байланысты дене көлемі мен салмағының қайтымсыз ұлғаюы. Мектепке дейінгі ұйымдардың күн тәртібін құру принциптері. Жас кезеңдері деп өсу мен дамуы ұқсас, физиологиялық ерекшеліктері бірдей уақыт мөлшерінің шегін айтады.
Көру, тыныс алу, ас қорыту мүшелері мен дауыс аппараты және сүйек-бұлшық ет жүйесі гигиенасы. Организмнің өсуі мен дамуы. Бала организмінің өсу және даму заңдылықтары туралы түсінік. атты Сабақ жоспары, пәні Биология. 1- СОӨЖ тақырыбы:Денсаулық негіздері.
Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз. Мектеп жасына дейінгі балалардың педиатриясы және гигиенасы пәнінің басқа ғылымдармен байланысы. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY куәлігін алған. Сертификатты көру. 3 Мектеп гигиенасының мақсаты мен міндеттері.
Онтогенетикалық даму заңдылықтары. 5 Өсу және даму түсініктері. 4 Организм біртұтас құрылым. 7 Дамудың әр кезеңдеріндегі дене пропорциясы мен өсуі. 6 Ағзаның даму кезеңдері. Жасқа сай физиология және гигиена пәні ғылымның eкi саласын қамтиды: адам организмiнің, жеке мүшелердің және мүшелер жүйелерiнің қызметтерiнің жас ерекшелiктерiнің заңдылықтарын, даму жолдарын қарастыратын жасқа ерекшелшіктер физиологиясы мен адамның денсаулығын caқтayғa қажеттi жағдайларды қарастырып, анықтап, түрлі ұсыныстар жасайтын гигиена ғылымдары.
Гомеостаз және ағзаның реттелу қызметтері. Өсу мен дамудың барлық адамдарға ортақ бірнеше заңдылықтары бар: 1. Сондықтан аттестацияға жарамды. Өсу қарқыны адам өмірінде үш рет күшейеді: 1) туғаннан 3 жасқа дейін; жас аралығы; 3) жыныстық жетілу кезеңінде.
Слайд 11 Өсу мен дамудың барлық адамдарға ортақ. БАЛАЛАР МЕН ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ ЖАЛПЫ ӨСУ МЕН ДАМУ ЗАҢДЫЛЫҚТАРЫ. Балалардың бойының өсуі мен дамуын дұрыс бағалау үшін баланың жасына сәйкес Баланың даму графиктері педиатр мен жалпы практикалық дәрігердің жұмысындағы.
презентация 2.ӘР ТҮРЛІ ОРГАНДАР МЕН ЖҮЙЕЛЕРДІҢ ӨСУІ МЕН ДАМУЫНЫҢ БІР МЕЗГІЛДЕ ОРЫНДАЛМАУЫ. 7) ұлттық салт-дәстүрлер мен жалпы адами құндылықтарға негізделген рухани-адамгершілік эволюциялық дамудың негізі мен заңдылықтарын; сұрыптау әдістерін. .
==============================================================
~~~~~ Ждем тебя среди победителей! Нажми здесь ~~~~~
==============================================================
. БАЛАЛАР МЕН ЖАСӨСПІРІМДЕР ОРГАНИЗМІНІҢ ӨСУ ЖӘНЕ ДАМУ ЗАҢДЫЛЫҚТАРЫ.
3.ӨСУ МЕН ДАМУ ПРОЦЕССІНІ? 3) өсу мен даму. 2) мүшелер мен мүшелер жүйелерінің өсу мен даму қарқыны әр түрлі келеді. Практикалық сабақ №1. САБАҚ МАҚСАТ? №1 ТАҚЫРЫП: Кіріспе. Балалар мен жасөспірімдер организмнің өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары. Өсімдіктердің өсуі клеткалар, ұлпалар мен мүшелердің өсуі арқылы жүзеге асады.
Клеткалардың өсуін үш сатыға бөледі: бөліну, созылу және дифференциялану. Клетканың дифференциялануы (мамандануы) – бөлінуге қабілетті меристемалық клетканың дифференцияланған (маманданған) клеткаға айналуы. Өсу мен даму қарқынының біркелкі еместігі; Өсу мен даму процессінің біркелкі жүрмейтіндігіне байланысты "баланың жасы" деген сөздің өзін дәлелдеу қажеттігі туады.
Биологиялық жас. Әрбір сәбидің жеке өсу және даму дәрежесіне байланысты болатын, организмнің морфофункционалдық ерекшеліктерінің жиынтығы. Осыған байланысты төмендегідей жастарды айыруға болады: Хронологиялық жас (немесе күнтізбе жасы) дүниеге келген уақытынан бастап, бақылау жүргізіп отырған күнге дейінгі аралық.
Жастың мұндай түрін айыру күнтізбе арқылы анықталатындықтан ешқандай қиындық туғызбайды. Өсу мен даму заңдылықтары, Адам өмірін кезеңдерге бөлу. Адамның жасының кезеңдері. Мақсаты: Баланың жалпы дамуы мен өсуінің заңдылықтарын, сәби және мектепке дейінгі балалардың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері қарастырады.
Балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының бірнеше заңдылықтары бар: өсу мен даму гетерохронды болады, яғни үнемі біркелкі бомайды; мүшелер мен мүшелер жүйелерінің өсу мен даму қарқыны әртүрлі; өсу мен даму баланың жасына байланысты; функциялық мүшелер жүйелері мен мүшелердің қызметтерінің биологиялық беріктігі немесе мықты болуы; өсу мен дамудың тұқым қуалау қасиеттері мен сыртқы ортаның жағдайларына тәуелділігі; өсу мен дамудың акселерациясы.
Өсу мен даму туралы түсінік Өсу – организм құрылысында элементтердің жаңадан пайда болуымен байланысты дене көлемі мен салмағының қайтымсыз ұлғаюы. Мектепке дейінгі ұйымдардың күн тәртібін құру принциптері. Жас кезеңдері деп өсу мен дамуы ұқсас, физиологиялық ерекшеліктері бірдей уақыт мөлшерінің шегін айтады.
Көру, тыныс алу, ас қорыту мүшелері мен дауыс аппараты және сүйек-бұлшық ет жүйесі гигиенасы. Организмнің өсуі мен дамуы. Бала организмінің өсу және даму заңдылықтары туралы түсінік. атты Сабақ жоспары, пәні Биология. 1- СОӨЖ тақырыбы:Денсаулық негіздері.
Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз. Мектеп жасына дейінгі балалардың педиатриясы және гигиенасы пәнінің басқа ғылымдармен байланысы. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY куәлігін алған. Сертификатты көру. 3 Мектеп гигиенасының мақсаты мен міндеттері.
Онтогенетикалық даму заңдылықтары. 5 Өсу және даму түсініктері. 4 Организм біртұтас құрылым. 7 Дамудың әр кезеңдеріндегі дене пропорциясы мен өсуі. 6 Ағзаның даму кезеңдері. Жасқа сай физиология және гигиена пәні ғылымның eкi саласын қамтиды: адам организмiнің, жеке мүшелердің және мүшелер жүйелерiнің қызметтерiнің жас ерекшелiктерiнің заңдылықтарын, даму жолдарын қарастыратын жасқа ерекшелшіктер физиологиясы мен адамның денсаулығын caқтayғa қажеттi жағдайларды қарастырып, анықтап, түрлі ұсыныстар жасайтын гигиена ғылымдары.
Гомеостаз және ағзаның реттелу қызметтері. Өсу мен дамудың барлық адамдарға ортақ бірнеше заңдылықтары бар: 1. Сондықтан аттестацияға жарамды. Өсу қарқыны адам өмірінде үш рет күшейеді: 1) туғаннан 3 жасқа дейін; жас аралығы; 3) жыныстық жетілу кезеңінде.
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.